Právě přítomno

Přihlášení

 

Pravé lidství

 

 

 

Jen opravdové lidství je

 

pravou Bohoslužbou

 

 

Nový web MyČeši ♥

 

Protože Bůh tento národ miloval, Lva jako symbol Síly do znaku mu daroval 

 

 

Stránka na Facebooku

 

ČEKÁME...

Pane, jak dlouho ještě bude nás trápit po Tobě žízeň?
Pane, jak ještě dlouho potrvá bez Tebe naše trýzeň?
Tvé zářivé Světlo nezříme, ono se skrývá.
Temnota hustá nás halí a ze všech stran nám kývá!
Jak ještě asi dobu dlouhou,
budem po Tobě zmírat marnou touhou?
My víme teď, že jsme Tě nehodní byli;
a že jsme málo Slovo Tvoje ctili!
Avšak nyní je všemu zabráněno!
Tvá milost skrytá je a Světlo uvězněno!
Ve světovém soudu vesmíru, stojíme sami –
čekáme na Tě, Pane (až se smiluješ) ó, smiluj se nad námi!
Ty přijdeš dolů v paprscích blesku a v bouři!
Kdy mukou lítostí se lidstvo svíjí, v údolí temném kouři;
ve zlatém Světle vkročíš pak opět v lidský svět –
a planoucí Tvůj zrak – zas uzřít budem smět –
Slovo Tvé zaslechne potom všech lidí sluch,
Slovo, jež dávno tak postrádá lidský duch
a milosti Lásky Tvé je doprovodí,
v jejíž záři se všechno znovuzrodí!

 

             Hermann Wenng

 

Cenzura Poselství Grálu

IMAGE Které Poselství Grálu číst?
neděle 7. září 2014 11:14
    Které Poselství Grálu číst?       napsal: Pavel Krajíček         Otázka: Pán Krajíček - mnoho čitateľov PG číta aj "zelené" aj pôvodné PG. Hovoria, že to je jedno ,... číst více...
IMAGE Jak někdo může pochybovat o slečně Irmingard?
sobota 6. září 2014 23:02
Argument farizejů z Hnutí Grálu:   "Jak někdo může pochybovat o slečně Irmingard?"     napsal: Pavel Krajíček   Slečna Irmingard byla nevlastní dcera Abdrushina z jeho druhého... číst více...
IMAGE Abdrushinovo prohlášení
pátek 18. listopad 2011 22:36
 Abdrushinovo prohlášení       ze dne 26.10.1939     poznámka:  V přednášce 90. Když je nouze nejvyšší, Boží pomoc nejbližší je věta: Vaším úkolem je, abyste ve všem... číst více...
IMAGE Kdo se ujal Hory po válce?
pátek 31. srpen 2012 11:47
Kdo se ujal Hory po válce?     Osada Grálu na Vomperbergu   napsal: Pavel Krajíček     Některým lidem stále unikají souvislosti a mají za to, že po válce se ujali Hory ti praví... číst více...
IMAGE Irmingard versus Abdrushin
středa 17. říjen 2012 12:49
Prohlášení   Irmingard versus Abdrushin   Prohlášení  slečny Irmingard (část):Poselství Grálu přepracoval v letech 1939 až 1941 sám autor, pan Oskar Ernst Bernhardt.V září 1938... číst více...
IMAGE Jak poznáme farizeje z Hnutí Grálu?
neděle 7. září 2014 10:38
Jak poznáme farizeje z Hnutí Grálu?     napsal: Pavel Krajíček Normální člověk, když má vyvodit důsledky a závěry z nějaké situace, tak si vyhodnotí všechny skutečnosti a... číst více...
Free visitor tracking, live stats, counter, conversions for Joomla, Wordpress, Drupal, Magento and Prestashop

15. prosinec 1929

Abdrushin

 

Kristus řekl: „Já však pravím vám, abyste se nevzpírali zlému, ale udeří-li tě někdo v pravou tvář, nastav mu i druhou.“

Právě tento výrok se stal již příčinou různých protikladných výkladů. Dal také podnět k tomu, že mnozí lidé označili křesťanské náboženství za náboženství slabochů. Lidé se při tom dopouštěli té chyby, že do tehdejších slovních forem vkládali dnešní pojmy. Vezmeme-li výraz „zlé“ tak, jak to myslel Kristus, musíme dnes za něj dosadit slovo „utrpení“. A to hned věc objasní.

Svými slovy „Nevzpírejte se zlému, tedy utrpení“, vytýká Kristus lidem jejich špatný zvyk a současně tím dal praktickou radu pro blaho lidstva.

Už tehdy byl rozšířen zvyk stěžovat si na všechno, co se nedělo podle přání lidí. Přesně jako dnes. Jestliže přijde nouze nebo jiné trápení, hned začne naříkání a žalování i když lidé, ohlédnou-li se zpět, poznají, že jsou sami vinni a že všechno sami přivodili. Ještě horší je to však tam, kde si lidé nemohou vzpomenout, že by k tomu zavdali příčinu ve svém současném pozemském životě. Neměli by si však tak nerozvážně naříkat, neboť kdysi sami přece zavdali příčinu ke všemu, co na ně dopadá ve zpětném působení. A proto říká Kristus: „Nevzpírejte se zlému“, neboť člověk ve skutečnosti svým vzpíráním se na sebe nakládá jen novou vinu. Je to odpor proti rozuzlení osudových vláken, která visí na člověku. Bez tohoto rozuzlení nemůže člověk nikdy stoupat vzhůru.

Proto v této tak často nepochopené větě spočívá praktická rada, která v sobě obsahuje všechno, aby vedla člověka ke správnému jednání, aniž o tom potřebuje mnoho hloubat. A právě o tom hloubal nejvíce.

Nemá přijímat utrpení s reptáním a naříkáním, ale má se pustit radostně do toho, aby je překonal s vědomím, že tím odčiňuje něco, co by ho jinak zdržovalo od vzestupu. Jak veliká cena spočívá už jenom v tom! Pustí-li se do toho radostně, pak tím nebude tolik trpět ani z poloviny a zkrátí si dobu celého trápení. Ve výrazu „Nevzpírat se zlému“ není tedy myšleno temno, nýbrž všechno nepříjemné, co člověka potká. To, že se pro výraz „zlé“ chtělo bezpodmínečně přijmout temno, vedlo nejprve k četným omylům a dalo základ k nesprávným výkladům, nebo k nemožnosti správného výkladu. Pod slovem zlo se zahrnovalo tehdy všechno pozemsky nepříjemné.

Lidé si musí zvyknout ještě také na jednu skutečnost: Nepřišel jsem, abych vysvětloval bibli s jejími lidskými chybami, nýbrž abych nově zvěstoval Slovo Páně, jakož i jeho jménem abych dosadil nová přikázání, která lidstvo od nynějška potřebuje, aby mohlo obstát v Boží říši na zemi.