Právě přítomno

Přihlášení

 

ČEKÁME...

Pane, jak dlouho ještě bude nás trápit po Tobě žízeň?
Pane, jak ještě dlouho potrvá bez Tebe naše trýzeň?
Tvé zářivé Světlo nezříme, ono se skrývá.
Temnota hustá nás halí a ze všech stran nám kývá!
Jak ještě asi dobu dlouhou,
budem po Tobě zmírat marnou touhou?
My víme teď, že jsme Tě nehodní byli;
a že jsme málo Slovo Tvoje ctili!
Avšak nyní je všemu zabráněno!
Tvá milost skrytá je a Světlo uvězněno!
Ve světovém soudu vesmíru, stojíme sami –
čekáme na Tě, Pane (až se smiluješ) ó, smiluj se nad námi!
Ty přijdeš dolů v paprscích blesku a v bouři!
Kdy mukou lítostí se lidstvo svíjí, v údolí temném kouři;
ve zlatém Světle vkročíš pak opět v lidský svět –
a planoucí Tvůj zrak – zas uzřít budem smět –
Slovo Tvé zaslechne potom všech lidí sluch,
Slovo, jež dávno tak postrádá lidský duch
a milosti Lásky Tvé je doprovodí,
v jejíž záři se všechno znovuzrodí!

 

             Hermann Wenng

 

Cenzura Poselství Grálu

IMAGE Nové důkazy o tom, že Poselství Grálu bylo pozměněno lidskou rukou
neděle 7. září 2014 10:49
Nové důkazy o tom, že Poselství Grálu bylo pozměněno lidskou rukou   napsal: Pavel Krajíček   Průběžně je na našem webu barevně označován text, který byl Hnutím Grálu... číst více...
IMAGE Obsah a pořadí přednášek v původním a cenzurovaném Poselství Grálu
neděle 7. září 2014 11:30
  Přišly nějaké dotazy jak rozlišit cenzurovanou verzi od té původní   Pavel Krajíček     Cenzurované Poselství je to třísvazkové, které se globálně šíří a prodává.... číst více...
IMAGE Irmingard versus Abdrushin
středa 17. říjen 2012 12:49
Prohlášení   Irmingard versus Abdrushin   Prohlášení  slečny Irmingard (část):Poselství Grálu přepracoval v letech 1939 až 1941 sám autor, pan Oskar Ernst Bernhardt.V září 1938... číst více...
IMAGE Abdrushinovo prohlášení
pátek 18. listopad 2011 22:36
 Abdrushinovo prohlášení       ze dne 26.10.1939     poznámka:  V přednášce 90. Když je nouze nejvyšší, Boží pomoc nejbližší je věta: Vaším úkolem je, abyste ve všem... číst více...
IMAGE Jak někdo může pochybovat o slečně Irmingard?
sobota 6. září 2014 23:02
Argument farizejů z Hnutí Grálu:   "Jak někdo může pochybovat o slečně Irmingard?"     napsal: Pavel Krajíček   Slečna Irmingard byla nevlastní dcera Abdrushina z jeho druhého... číst více...
IMAGE Zavádějící výklad Hnutí Grálu k prohlášení Abdrushina
sobota 6. září 2014 23:44
  Zavádějící výklad Hnutí Grálu k prohlášení Abdrushina     napsal: Pavel Krajíček   Artur Zatloukala cituje Abdrushinem vyděděného Herberta Vollmanna  ve spisku roku... číst více...
Free visitor tracking, live stats, counter, conversions for Joomla, Wordpress, Drupal, Magento and Prestashop

Informace

Osobní záření

Jan Nedomanský

 

46 - Květ bdělosti

 

Jemné vyzáření květu bdělosti má pět částí, souznačných s pěti smysly. Vine se kolem očí ve zkřížených zákrutech znaku nekonečna a svažuje se dolů, k bradě, přitahujíc spodní čelist, aby brána úst byla zavřena (obraz č. 26).

Od očí vede k uším, kolem nichž se zatáčí, tvoříc naslouchací zařízení pro hmotnost země (obraz č. 27), jemnou naslouchací membránu citů v zátylí hlavy k naslouchání znění výšin.

Drahocenný pozorovací orgán oči mají trojí ochranu. Víčka, brvy a obočí. Zavřená víčka znamenají odpočinek od pozemskosti. Brvy znázorňují vyzařování duše, které se z očí šíří vpřed a současně poskytuje ochranu, kterou skýtá též obočí, vinoucí se po hradbě čelní kosti jako pás strážů bdělosti.

Ušní boltce jsou tak zprohýbány, aby slyšely nejen hrubohmotný zvuk, ale i přírodní znění a ve spojení s membránou citů šumění světlých vláken i zvonivé znění výšin.

Od uší směřují proudy květu bdělosti přes krk a šíji do rukou, a celého těla, k oživení a funkcím hmatu.

Od očí se svažuje ladně k nosu, vytvářejíc tam sídlo vyciťování (obraz č. 28) a vjemu krá­sy, jenž je též zapojen do tohoto živě vyzařujícího okruhu květu bdělosti, který se rozvil v blízkosti mozků, ústředny všech smyslů.

Celý květ bdělosti má tedy pět částí: Pozorovatelnu pro zření -zrak, naslouchací zařízení pro vnímání - sluch, aparatury pro vyciťování - čich, ústrojí pro vychutnávání neboli pro vjemy krásy - chuť a obsáhlou smyslovou vlastnost věcného zkoumání - hmat. Je okruhem pěti zná­mých lidských smyslů a pomocí k jejich zjasnění. Je vlastně již jejich zjasněním a zjemněním, po­třebným ke konstatování skutečností nad pozemským prostorem a časem.

Sídlo vyciťování je podobno výchvěvům vyzářeného sebevědomí a má s ním úzkou sou­vislost, neboť jen vřazením se do zákonů, jež vytváří sebevědomí, lze vyciťovat jemné proudy dění.

 

(obraz č. 26) Květ bdělosti I.

 

 

 

 

(obraz č. 27) Květ bdělosti II.   (obraz č. 28) Květ bdělosti III.

 

 

 

(jít na další díl)

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit