Právě přítomno

Přihlášení

 

ČEKÁME...

Pane, jak dlouho ještě bude nás trápit po Tobě žízeň?
Pane, jak ještě dlouho potrvá bez Tebe naše trýzeň?
Tvé zářivé Světlo nezříme, ono se skrývá.
Temnota hustá nás halí a ze všech stran nám kývá!
Jak ještě asi dobu dlouhou,
budem po Tobě zmírat marnou touhou?
My víme teď, že jsme Tě nehodní byli;
a že jsme málo Slovo Tvoje ctili!
Avšak nyní je všemu zabráněno!
Tvá milost skrytá je a Světlo uvězněno!
Ve světovém soudu vesmíru, stojíme sami –
čekáme na Tě, Pane (až se smiluješ) ó, smiluj se nad námi!
Ty přijdeš dolů v paprscích blesku a v bouři!
Kdy mukou lítostí se lidstvo svíjí, v údolí temném kouři;
ve zlatém Světle vkročíš pak opět v lidský svět –
a planoucí Tvůj zrak – zas uzřít budem smět –
Slovo Tvé zaslechne potom všech lidí sluch,
Slovo, jež dávno tak postrádá lidský duch
a milosti Lásky Tvé je doprovodí,
v jejíž záři se všechno znovuzrodí!

 

             Hermann Wenng

 

Cenzura Poselství Grálu

IMAGE Dopis slečně Irmingard od učedníka Helmutha Müllera 1976
čtvrtek 24. listopad 2011 0:00
Dopis slečně Irmingard od učedníka Helmutha Müllera z roku 1976     Rotz, 6. března 1976 Opis Doporučeně.   Slečna Irmingard Bernhardt Gralssiedlung Vomperberg A 6134 Vomp/Tirol  ... číst více...
IMAGE Které Poselství Grálu číst?
neděle 7. září 2014 11:14
    Které Poselství Grálu číst?       napsal: Pavel Krajíček         Otázka: Pán Krajíček - mnoho čitateľov PG číta aj "zelené" aj pôvodné PG. Hovoria, že to je jedno ,... číst více...
IMAGE Abdrushinovo prohlášení
pátek 18. listopad 2011 22:36
 Abdrushinovo prohlášení       ze dne 26.10.1939     poznámka:  V přednášce 90. Když je nouze nejvyšší, Boží pomoc nejbližší je věta: Vaším úkolem je, abyste ve všem... číst více...
IMAGE Irmingard versus Abdrushin
středa 17. říjen 2012 12:49
Prohlášení   Irmingard versus Abdrushin   Prohlášení  slečny Irmingard (část):Poselství Grálu přepracoval v letech 1939 až 1941 sám autor, pan Oskar Ernst Bernhardt.V září 1938... číst více...
IMAGE Kdo se ujal Hory po válce?
pátek 31. srpen 2012 11:47
Kdo se ujal Hory po válce?     Osada Grálu na Vomperbergu   napsal: Pavel Krajíček     Některým lidem stále unikají souvislosti a mají za to, že po válce se ujali Hory ti praví... číst více...
IMAGE Narušená výstavba v cenzurovaném Poselství Grálu
pátek 1. prosinec 2017 9:17
  Narušená výstavba v cenzurovaném Poselství Grálu     Předmluva (Pavel Krajíček): Pan Jaroslav Peroutka nám v článku sestavil názornou ukázku zásahu do dokonalosti Poselství... číst více...
Free visitor tracking, live stats, counter, conversions for Joomla, Wordpress, Drupal, Magento and Prestashop

Informace

 
Zákon zpětného, vzájemného působení
a zabití v obraně, ve válce a pod.
 
 
 
 
 
Kdysi jsem nad tím moc nepřemýšlel... myslel jsem si, že když člověk zabije ve válce, když je napaden jeho stát, že zabití v obraně nepodléhá zpětnému působení.
 
Později i nyní jsem se k tomu vracel a přemýšlel nad tím i proto, že jsem občas něco přečetl co se toho týká. Např. někde je psáno, že i sám Parzifal měl rozdávat rány a jeho část Maria měla svou láskou působit vyrovnání, aby Parzifal zůstal prost karmy. Toto mě dost zaskočilo. Tuším to psal sám Abdrushin v některé z nezařazených přednášek.
 
Také v bibli čteme Matouš 26,52: Ježíš mu řekl: "Vrať svůj meč na jeho místo; všichni, kdo se chápou meče, mečem zajdou."
 
Nyní mi prostě vysvítá, že zákon zvratného nebo vzájemného působení prostě vrací to stejné bez ohledu na to jestli jste to dělali ze zlého chtění nebo z lásky. Prostě zabiti přinese zabiti. Ale pozor, jak už jsme si řekli jinde, zákon stejnorodosti je silnější a má zde velkou dohru.
 
To znamená, že když jdete do války s láskou v srdci k národu, když vás přepadne nepřítel a při této obraně státu zabijete, tak samozřejmě jste uvedli do pohybu onen zákon, který vám přinese to stejné. Ale protože jsem to udělali z lásky v sebeobraně, tak tato láska potom onen vracející se následek zeslabí právě až k onomu symbolickému rozuzlení karmy. Napadá mě nyní, že pokud by se dotyčný změnil a stal se z něj zlý člověk s nenávisti, tak by ho to mohlo zasáhnout silněji i v plné výší. Rozhodující bude zřejmě jeho stav v době, kdy se bude vracet zpětné působení.
 
Tady se dá poznat charakter člověka, někdo by pod pokryteckým pláštikem mohl říci, že nepůjde bránit svůj národ, protože zákon zvratného působení toto trestá. Tak za prvé netrestá, ale jen vrací stejné stejným. To není trest, ale sklizeň.
 
Takový člověk hleděno přísně nemá lásku ve svém srdci. Tedy vlastně má lásku, ale k čemu? No přeci k sobě! On nepůjde bránit vlast, aby jemu se to potom nevrátilo. Nemyslí na to, že nepřítel plení národ, vraždí ženy, dětí a pod., ne... on ten zbabělec myslí na to, že jemu by se to mohlo potom vrátit.
 
On ten zákon není soudce v tom smyslu, že když se ti vrátí zabití, tak to znamená, že jsi zlý člověk a udělal jsi něco špatného. Proto také píše Abdrushin v přednášce Strnulost:
 
Předpokládejme tedy, že nějaký člověk bude tázán na něco, o čem slyšel, snad také zčásti mohl vidět. Dotazovaný by beze všeho tvrdil, že to ví! Podle názoru mnohých povrchních lidí by tato odpověď byla správná, a přece je vpravdě falešná a zavrženíhodná; neboť „vědět“ znamená moci podat o všem přesnou zprávu, od začátku až dokonce, každou jednotlivost, bez mezer a z vlastního prožití. Teprve pak může nějaký člověk říci, že to ví. Velká odpovědnost spočívá ve výrazu a s ním spojeném pojmu „vědění“!
 
Tedy varuje před ukvapenými soudy na základě povrchního pozorování.
 
Ten zákon je naprosto věcný. Ale právě ona láska tam má rozhodující vliv, jak už píše Abdrushin: "A proto jest v tajích velikého bytí láska jako nejvyšší síla, jako neomezená moc!" takže takové chladné, kalkulované rozhodování na základě udělám to a to, aby se mi to a to vrátilo je špatné a skvělé ukazuje všem vidoucím jaký člověk skutečně je.
 
Takže jak má tedy člověk jednat na základě čeho? Opět pouze na základě lásky se může člověk správně rozhodovat, jak o ní píše Abdrushin: "Takový člověk nebude pak již nikdy chtíti nebo konati něco špatného. On prostě ani nemůže. Naopak, má v těchto citech největší ochranu, největší sílu, rádce a pomocníka, který to s ním nejlépe míní."
 
A v tom je rozdíl mezi člověkem a farizejem. Mezí lidstvím a zbabělou, vypočítavou lůzou. 
 
Bůh nechce chladné vypočítavé lidi, kteří jednají na základě kalkulace - budu jednat, tak a tak, aby mi to přineslo to a to. Chce abychom jednali na základě lásky, bez ohledu na to, jestli to v danou chvílí pro  bude či nebude přínosné.
 

 

 

Komentáře   

Eva Linselová
0 # Eva Linselová 2017-12-15 18:42
Dobre vysvetlené, je to jasné. Ale čo keď sa pre krátkosť času rozhodne nesprávne a potom to vzápätí oľutuje? Napr. na hranici vojak zastrelí človeka,ktorý neposluchne rozkaz aby zastal. Vojak dostane príkaz ho zastreliť. Čo v takom prípade?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
Oldřich Pružina
+2 # Oldřich Pružina 2017-12-21 00:00
Ano, také cítím, že je to tak. Přichází-li barbar bez inteligence, s mečem, a jen pro svou "radost" chce zabít mojí rodinu, mě, či mé okolí... má každý právo takovou osobu zastavit. A má-li zbraň, je správné použít adekvátně totéž proti. To říká cit, a právě láska obránce může vyrovnat karmu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
Jaro
+3 # Jaro 2018-01-03 13:08
Jedna poznámka k článku ktorá ma okamžite napadla. Ono to "brániť vlasť" treba ešte brať s rezervou. Sme súčasťou NATO a ak NATO rozhodne, zajtra vstúpime do vojny na "obranu demokracie" alebo proti agresorovi, ktorý ani neexistuje. V čase vojny na Donbasse mnoho ľudí utieklo do hôr a za hranice aby nemuseli narukovať, lebo bolo proti ich presvedčeniu ísť proti "separatistom" ktorý len hájili svoju pravdu.
Ja len aby boli zrejmé aj širšie súvislosti. Ideme skutočne "brániť" vlasť, alebo sme v skutočnosti my agresorom s pozlátkom na perách. Vo vedení štátov sú dnes ťažkí psychopati a žiaľ, s právomocami povolať nás do zbrane. Ukrajina je asi najlepší príklad ... Preto zostaňme bdelí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit