Ve světle Pravdy

Poselství Grálu od Abdrushina

Božský bytostná sféra, kruh či oblouk

Více
28. říj 2020 22:58 - 30. říj 2020 13:35 #18 napsal Pavel Krajíček
Vložím zde svůj starší příspěvek, postřeh, který může mnohým čtenářům něco objasnit:

Nyní něco náročnějšího. Už jsme to řešili tuším na druhém webu kdysi. A sice to, že božská sféra neobklopuje Boha, jak si představují začínající a nezralí čtenáři Poselství Grálu, ale že leží před Bohem. A proto a právě jen proto může být jen jeden jediný protipól a na něm Hrad Grálu. Protože kdyby božská sféra obklopovala Boha, tak by onen protipól byl všude, po celém obvodu. Bůh prostě sedí na svém trůnu a hledí před sebe na okruh božské sféry. Toto jsme už kdysi řešili a nyní, protože čtu pořádně nový překlad PG a jsem u Doznívání u kapitoly Duchovní úrovně 5., tak docházím k závěru, že podobně se děje i Imanuelovi a tím pádem i Parzifalovi.

Já si pořád neuměl představit ty kruhy kolem Parsifala. Ono je to správně řečeno kolem Parsifala, ale problém je v tom, že si to představujeme podle sebe. Kolem Parsifala znamená stejně jako u Boha, před ním, protože Parsifal je jen vpředu. V novém Peroutkově překladu je pro to i další potvrzení. Cituji z 15. Duchovní úrovně V, strana 518:

"Za čtyřmi prastvořenými sloupy nachází se druhý kruh, který je o něco více vzdálen, řekněme, pozemsky myšleno, vzdálen o půl stupně. Tento druhý oblouk nebo úroveň je naplněn působením tří ženských prastvořených: Johanny, Celly, Josefy." 

Vidíme, že Abdrushin hovoří o dalším kruhu a hned na to jej nazývá obloukem. Samozřejmě z pohledu Parzifala je to oblouk, který je před ním, protože za ním nic není! Rozumíte? Proto jsem dříve nechápal, když psal Abdrushin, že první kruh rytířů kolem Parsifala a jinde píše, že stojí před Parsifalem. Tak jsem si říkal, tak jsou kolem něj nebo stojí před ním? Obojí je správně! Protože Parsifal je jen zepředu, stejně jako Bůh! A stát kolem něj znamená stát před ním.

A nyní nový překlad Hnutí Grálu:

"Za čtyřmi prastvořenými sloupy je druhý kruh, o něco vzdálenější, řekněme pozemsky myšleno o půl stupně dále. Tento druhý kruh nebo úroveň je naplněn činností tří ženských prastvořených: Johanny, Celly a Josephy."

Tady vidíme, jak duchovní spodina, která dělala překlad, ve svém nepochopení přeložila mnohé opět tak, aby to pro ně bylo pochopitelné. Místo slova oblouk, použili slovo kruh. Oni ti překladatele (mezi nimi byl i Zatloukal) to sami někde říkali, že se snažili pochopit obrazy a poté je převést do češtiny. A nyní uvažujte, jaké obrazy o vysokých duchovních úrovních může mít mrzký farizej? Astrální strašák, který má podíl na zločinu na Slově na cenzuře? Duchovní spodina se nám tady snaží vykládat své pochopení stvoření a takto to potom dopadá.

Takových přizpůsobených obrazů k jejich pochopení je tam samozřejmě více. V podstatě celý jejich překlad se nese v tomto duchu. Na stejném principu duchovního omezení došlo i k cenzuře, kdy cenzor mnohé nechápal a poté to přizpůsoboval svému rozumovému chápání a tak zanechal trvalé důkazy, že Poselství bylo zfalšováno lidskou rukou viz článek:  poselstvi-gralu.cz...o-lidskou-rukou

Ještě kdyby někdo méně zralý chtěl namítat, že jak může být Bůh nebo Parzifal jen vpředu, tak je zapotřebí říci, že poměry u Boha jsou pro lidi nepochopitelné a zcela jiné, než u lidí. Můžeme ovšem si obrazně představit to, co jsme schopni přijmout od Parzifala. Pokud ovšem budeme u vysokých duchovních a božský záležitosti používat navyklý pozemský způsob uvažování, tak se samozřejmě nedobereme ke správným obrazům, rovněž tak při četbě nekvalitního překladu.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Více
28. říj 2020 23:09 #20 napsal Pavel Krajíček
V přednášce 53. Proste, pak vám bude dáno! čteme osmý odstavec:

"V tom vidíte sílu cítění, které je schopné vystoupat až do světlých výšin, pokud … toto cítění v sobě nese pokory plnou čistotu; neboť bez ní je všemu, co chce vystoupat, stanovena již na cestě zcela určitá hranice, i když to je mocné a plné síly. Bez pokory je zcela nemožné, aby to mohlo proniknout až k čistotě, která v oblouku dálav světů obklopuje veškeré Božství."

Tady zcela jasně Abdrushin píše, že Boha obklopuje oblouk. Ne kruh. Tedy jen půlkruh zepředu.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Více
30. říj 2020 13:17 #28 napsal Oldřich Pružina
Logicky-li: Kdyby bylo to nižší kolem, tak by bylo větší než to vyšší! Což je samozřejmě nesmysl. Ale to si asi mnoho lidí neuvědomuje.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Moderátoři: Jaroslav Peroutka

Fórum statistika

  • Celkem příspěvků: 232
  • Celkem témat: 53
  • Dnes založeno: 0
  • Včera založeno: 0
  • Dnes odpovědí: 0
  • Včera odpovědí: 0

Celkem členů

119 registrovaných
0 dnes
0 včera
1 tento týden
7 tento měsíc

Fotogalerie

Komentáře fotografií

  • Trigon a rytíři
  • Komentáře: 1
  • Pavel Krajíček: "Zleva: Zelený rytíř (Kurt Illig), Bílý rytíř (Friedrich Halseband), Trigon, Lev, Praporečník"
  • Hermann Wenng_10
  • Komentáře: 1
  • Pavel Krajíček: "Toto je první komentář zde ve fotogalerii. Jde o testovací komentář, bude časem smazán :yes:"
  • Abdrushin
  • Komentáře: 0

Poslední příspěvky

Real time web analytics, Heat map tracking
X

Nejprve se přihlaste

Pouze registrovaní uživatelé mohou kopírovat